• Voor 20:00 uur besteld, zelfde werkdag gratis verzonden

Vragen over je bestelling of Vianen Telecom? Lees de veelgestelde vragen.
Staat jouw vraag hier niet tussen? Neem dan contact met ons op via de contactpagina.

header

Veelgestelde vragen

Houd onze website in de gaten voor onze voorraad. Wij proberen onze voorraad op de website altijd actueel te houden. Volg ons op Facebook voor de meest scherpe acties en info over de nieuwste modellen. Daarnaast zijn we ook telefonisch bereikbaar voor vragen over voorraad.

Indien u uw bestelling in ontvangst genomen hebt en de mobiele telefoon zou willen retourneren, dan is dit eventueel mogelijk, mits voldaan is aan de volgende voorwaarden;

o   Het toestel dient binnen 14 dagen na de datum waarop het toestel door de klant ontvangen is, weer in het bezit te zijn van Vianen Telecom

o   Het toestel dient compleet, in nieuwstaat en in de originele verpakking (indien redelijkerwijs mogelijk) teruggestuurd te worden. De klant zal het product slechts in die mate uitpakken of gebruiken voor zover nodig is om te kunnen beoordelen of hij of zij het product wenst te behouden. Bij constatering van gebruikssporen en of schade kan een redelijke schadevergoeding ingehouden / in rekening gebracht worden.

o   De klant zal bij het retourneren van het toestel zelf zorg dragen voor een deugdelijke en neutrale verpakking. De kosten en het risico van de retourzending van het toestel komen voor rekening van de klant. Vianen Telecom raadt ten zeerste aan het pakket aangetekend en verzekerd (tot € 500,-) retour te verzenden.

o   De klant voegt een schriftelijk bericht toe aan het retour gezonden pakket met daarin vermeld het merk, type en de versie van het toestel dat hij of zij wenst te ontvangen.

Nadat het geretourneerde toestel door Vianen Telecom in ontvangst genomen is en door ons is geïnspecteerd, ontvangt de klant (mits aan eerder genoemde voorwaarden voldaan is) een bevestiging van de omruiling via email. Indien de levering een los toestel betreft kan uiteraard ook worden gekozen voor een restitutie van het betaalde bedrag. Indien de prijs van het nieuw gekozen product afwijkt van het eerder bestelde product, zal in dit emailbericht tevens vermeld worden welk bedrag de klant nog moet voldoen aan Vianen Telecom. Bij de keuze voor een duurder toestel zal Vianen Telecom het nieuwe toestel pas verzenden op het moment dat de bijbetaling in goede orde. Indien sprake is van een terugbetaling aan de klant, dan zal deze z.s.m. maar uiterlijk binnen 14 dagen na verzending van het pakket plaatsvinden.

Als u het toestel fysiek bij onze afhaalpunt heeft opgehaald dan geldt het herroepingsrecht niet, wel geldt de afgesproken garantie termijn.

De herroepingsrecht is niet van toepassing op de Apple iPhone en Apple iPad  nadat deze via iCloud  / iTunes is geactiveerd. Zodra u uw iPhone heeft geactiveerd dan wordt uw toestel gepersonaliseerd (persoonlijke informatie wordt opgeslagen op de iPhone en op de servers van Apple) waardoor de levering dusdanig persoonlijk is geworden dat het product helaas niet meer kan worden geretourneerd.

Ja zeker. De factuur wordt standaard geleverd bij uw pakketje.

Ja zeker. Wij bezorgen in Nederland en België.

Ja zeker. Bij ons is het ook mogelijk om ter plekke te pinnen.

Het is mogelijk om bij Vianen Telecom uw toestel in te ruilen. Enkel toestellen in nieuwstaat, of lichte gebruikerssporen komen in aanmerking voor inruil. Toestellen met defecten en/of zichtbare schade (diepe krassen, barsten), kunnen helaas niet ingeruild worden.

Wanneer u uw toestel wilt inruilen verzoeken wij u om een mail te sturen naar ons met het volgende vermeld:

  • Het toestelmodel
  • De staat van het toestel (krassen, gebruikerssporen)
  • Of u de doos, handleiding en alle accessoires heeft
  • Of het toestel geheel naar behoren werkt

Nee, dat kan niet. Ons kantoor is alleen te bezoeken op afspraak. Voor een afspraak kunt u telefonisch contact opnemen of een mail sturen.

Nee helaas, wij leveren geen abonnementen.

Vianen Telecom verzend uw product gratis.

Wat jammer dat uw product defect is. Vianen Telecom biedt op haar nieuwe producten altijd 2 jaar garantie. Uitsluitend de nieuwe Apple producten hebben een garantie van 1 jaar. Voor gebruikte toestellen kunt u uw garantietermijn vinden op uw factuur. Wanneer uw product defect is, en deze onder uw garantie valt, kunt u contact met ons opnemen.

Onze webshop is elke dag, 24 uur geopend. De bezoektijden (alleen op afspraak) van ons kantoor zijn:

Maandag: 11:00 – 21:00
Dinsdag: 11:00 – 21:00
Woensdag: 11:00 – 21:00
Donderdag: 11:00 – 21:00
Vrijdag: 11:00 – 21:00
Zaterdag: 11:00 – 17:00
Zondag: 12:00 – 14:00

Ja zeker. Wij reserveren een  product tot maximaal 4 uur van te voren.

Wij zijn telefonisch te bereiken op 06-4404 2751 en per mail via info@vianentelecom.nl.

Op al onze nieuwe producten hanteren wij een garantie van 2 jaar. Uitsluitend de Apple producten hebben een garantie van 1 jaar.

Ja zeker. Wij bezorgen ook toestellen. Onze pakketten worden verzekerd en aangetekend verzonden met PostNL. U ontvangt per mail een Track&Trace code om uw pakket te volgen.

Load More

Op dit moment is er een vertraging bij PostNL waardoor het kan zijn dat bestellingen er langer over doen dan de gebruikelijke levertijd. Liever ophalen? Dit is uiteraard mogelijk.