• Voor 17:00 besteld is dezelfde werkdag nog verstuurd.

Kan ik een product retourneren?

Indien u uw bestelling in ontvangst genomen hebt en de mobiele telefoon zou willen retourneren, dan is dit eventueel mogelijk, mits voldaan is aan de volgende voorwaarden; o   Het toestel dient binnen 14 dagen na de datum waarop het toestel door de klant ontvangen is, weer in het bezit te zijn van Vianen Telecom o   Het toestel […]

Lees verder… from Kan ik een product retourneren?

Uw oude toestel inruilen?

Het is mogelijk om bij Vianen Telecom uw toestel in te ruilen. Enkel toestellen in nieuwstaat, of lichte gebruikerssporen komen in aanmerking voor inruil. Toestellen met defecten en/of zichtbare schade (diepe krassen, barsten), kunnen helaas niet ingeruild worden. Wanneer u uw toestel wilt inruilen verzoeken wij u om een mail te sturen naar ons met […]

Lees verder… from Uw oude toestel inruilen?

Mijn product is defect, wat nu?

Wat jammer dat uw product defect is. Vianen Telecom biedt op haar nieuwe producten altijd 2 jaar garantie. Uitsluitend de nieuwe Apple producten hebben een garantie van 1 jaar. Voor gebruikte toestellen kunt u uw garantietermijn vinden op uw factuur. Wanneer uw product defect is, en deze onder uw garantie valt, kunt u contact met […]

Lees verder… from Mijn product is defect, wat nu?

Wanneer zijn jullie open?

Onze webshop is elke dag, 24 uur geopend. De bezoektijden (alleen op afspraak) van ons kantoor zijn: Maandag: 11:00 – 21:00 Dinsdag: 11:00 – 21:00 Woensdag: 11:00 – 21:00 Donderdag: 11:00 – 21:00 Vrijdag: 11:00 – 21:00 Zaterdag: 11:00 – 17:00 Zondag: 12:00 – 14:00 […]

Lees verder… from Wanneer zijn jullie open?